Saturday, January 5, 2013

Latihan Mengajar

Assalamualaikum :)


Harini study Talented and giftedness student. bercakap tentang subjek, paper exam aku kali ni berderet baq ang! 

10,14,15,16,17 and 18.Januari 2013 -_-" 
Sabo jelah temahhh.. untuk 4 tahun study kat USM, ni la first time aku exam paper berderet macamnie. risau otak dah tak fresh nanti. hurmm.. 

And for your information, aku da dapat tempat untuk Latihan Mengajar untuk semester depan. Guess where?? huhh, dekat Nibong Tebal. Jauh kena campak, jauh gile dari Main campus USM, jauh dari kawan kawan lain. But ini adalah cabaran, dan ini jugaklah yang bakal aku rasa bila dah kena posting esok. Jauh dari kawan kawan yang banyak susah senang sama sama. 

Sekolah Kebangsaan Seri Sentosa, Here i Come!!! 

Semoga perjalanan masa depan akan dipermudahkan. InsyaAllah, jika niat kita betul dan cara kita betul, Allah akan sentiasa bersama kita. 

hihik.. rasa macam serius giler je, padahal aku boring je nie sementara tunggu sesuatu. Yeahh, sesuatu. 
Ok then, bye korang! 
Nyte peoples! 



like

Sindarela berangan angan untuk turut serta ke mjlis tari menari bersama sang putra..

Hatiku diriku mimpiku...