Tuesday, January 8, 2013

Puisi Hati

Kenangan itu pahit..
rasa itu sakit..
menggigil tubuh menahan rasa..
air mata, usah ditanya sebanyak mana ia mengalir..
hati, hancur bak debu
diri mangsa keretakan hati,
jiwa pula kosong
wajah pucat tidak berseri
segala galanya hancur.. kau tahu?? Kau tak tahu..
sakit yang ditanggung, seksa yang diharung... usah datang kembali dalam hidupku,,
sungguh aku benci.. aku tinggalkan semuanya tentang engkau..
sakit ini kecewa..kecewa ini parah.. pembuluh darah pun hancur dek rerana hati yg luka berdarah.
hanya pada Dia aku berserah.. segalanya. Segala galanya..
Berikanla aku kebahgiaan yang hakiki.. kerana aku redha ya tuhan..
Aku redha takdirnya begini, temukan aku dengan kebahgiaanku sendiri..yang jauh lebih baik darinya.. jauh lebih baik darinya..


like

Sindarela berangan angan untuk turut serta ke mjlis tari menari bersama sang putra..

Hatiku diriku mimpiku...